9 μυστικά για να ανεβαίνει η ιστοσελίδα σας

Είναι πολύ σημαντικό για να ανεβαίνει το site σας στις πρώτες θέσεις της μηχανής αναζήτησης Google και να κάνετε πωλήσεις το συναφές «περιεχόμενο», ειδικά αν το αλλάζετε τακτικά. Για αυτό το λόγο δίνουμε έμφαση στο content marketing. Όσο καλογραμμένα όμως κι αν είναι τα κείμενά μας, δεν έχουν καμία αξία αν δεν κερδίζουν επισκεψιμότητα, δηλαδή clicks. Ένας όρος στην γλώσσα του Internet Marketing είναι το click-through-rate (CTR) και αποτελεί το ποσοστό των ατόμων που είδαν κάπου ένα link σας και έκαναν click. Πώς μπορεί κανείς όμως να αυξήσει το CTR και να κερδίσει περισσότερη επισκεψιμότητα;
1. Κατεβάστε Google Analytics | Web master tools
Πριν ξεκινήσουμε σε επιμέρους συμβουλές πάνω στους τίτλους των θεμάτων σας, καλό είναι πρώτα να γνωρίζετε τι γίνεται στο site σας. Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να γνωρίζετε τα στατιστικά σας καλά τόσο μέσω Google Analytic όσο και μέσω Webmaster Tools. Επισκεφθείτε το Google Search Console και επιλέξτε Search Traffic (Επισκεψιμότητα Αναζήτησης) και έπειτα Search Analytics (Analytics Αναζήτησης) και επιλέγετε όλες τις επιλογές (Κλικ, Εμφανίσεις, CTR, Θέση) με βάση τα Pages (Σελίδες). Κατεβάστε την αναφορά και κάντε ταξινόμηση ανά CTR. Βρείτε το μέσο CTR και δείτε ποιες σελίδες έχουν το χαμηλότερο και ποιες το υψηλότερο CTR. Εστιάστε στις σελίδες με το χαμηλότερο CTR και προσπαθήστε να σχηματίσετε μία εικόνα για το ποιοι τίτλοι “πάνε καλά” και ποιοι όχι. Στη συνέχεια θα κοιτάξετε ένα-ένα τα άρθρα με το χαμηλότερο CTR και ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές θα προσπαθήσετε να το βελτιώσετε.
2. Μην υπερφορτώνετε τους τίτλους με λέξεις-κλειδιά
Πιθανώς να γνωρίζετε ότι ένας τίτλος είναι καλό να περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά, ώστε να εμφανίζεται το άρθρο στα αποτελέσματα αναζητήσεων αλλά και να ξέρει ο αναγνώστης τι είναι αυτό που θα διαβάσει. Αυτό είναι εν μέρει σωστό. Αρκεί να μην το παρακάνετε. Συχνά ο λόγος για ένα κακό CTR είναι ένας αδιάφορος τίτλος άρθρου κι ας είναι κατά τα άλλα SEO-κεντρικός. Επιλέξτε τίτλους που δίνουν αξία, κεντρίζουν την περιέργεια και τραβούν την προσοχή αν θέλετε να έχετε ένα μεγαλύτερο CTR.
3. Δώστε συναίσθημα
Αν θέλετε να κάνουν κλικ οι αναγνώστες σας στο περιεχόμενό σας, τότε θα πρέπει να τους προκαλέσετε και λίγο. Βρείτε τον βασικό σας τίτλο και έπειτα “ντύστε” τον με πολύχρωμες λέξεις που εμπνέουν τους αναγνώστες σας και τους προκαλούν συναισθήματα όπως θυμό, χαρά, ενθουσιασμό, φόβο ή περιέργεια.
4. Αποφύγετε το τρίτο πρόσωπο
Το γ’ ενικό πρόσωπο κάνει κατά κανόνα τον λόγο περισσότερο αντικειμενικό αλλά και… απρόσωπο. Αντίθετα χρησιμοποιώντας β’ ενικό ή πληθυντικό προσδίδετε αμεσότητα καθώς απευθύνεστε προσωπικά στον αναγνώστη, παρακινώντας και προβληματίζοντάς τον. Σε ορισμένες περιπτώσεις, όταν θέλετε να προβάλλετε έντονα την προσωπική σας θέση ή μία συλλογική κατάσταση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το α’ πληθυντικό.
5.Οι αριθμοί έχουν την ιδιότητα να προσελκύουν την προσοχή των αναγνωστών.
Οι αριθμοί κάνουν τους αναγνώστες να σκεφτούν υποσυνείδητα ότι “το μήνυμα αυτό είναι σημαντικό”, σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει κατά καιρούς. Μάλιστα είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε ψηφία και όχι λέξεις.
6. Μην παραπλανείτε
Κάτι που κάνουν αρκετοί, είναι ότι προκειμένου να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των αναγνωστών με έναν τίτλο, χάνουν την αντικειμενικότητα του θέματος. Είναι καλύτερο να “υποσχεθείτε” λιγότερα και να δώσετε περισσότερα παρά το αντίστροφο.
7. Χρησιμοποιήστε “δυνατές” λέξεις
Λέξεις όπως ακαταμάχητο, απίστευτο, δυνατό, δραματικό, απογοητευτικό, συναρπαστικό, μοναδικό κ.α. ενθουσιάζουν τους αναγνώστες και αυξάνουν τις πιθανότητες να κάνουν κλικ ώστε να μάθουν περισσότερα.
8. Χαρτί και μολύβι
Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι το πιο καλό “κόλπο” για να βρείτε τον σωστό τίτλο είναι ένα: Γράψτε τους. Μόλις τελειώσετε το θέμα σας, γράψτε 3 – 10 διαφορετικούς τίτλους. Στη συνέχεια σβήστε αυτούς που δεν σας ακούγονται ωραία και καταλήξτε σε τρεις. Διαβάστε τους δυνατά ή σε κάποιον άλλο και είναι σίγουρο ότι ακολουθώντας αυτήν την τεχνική θα επιλέξετε τον καλύτερο.
.

Η NETFOR είναι στη διάθεση σας να ενημερωθείτε για τυχόν απορίες που έχετε.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam lacus nisl, condimentum id sagittis ac, egestas vitae magna. Nullam luctus dui non quam molestie, quis ullamcorper nisl malesuada. Nunc vitae neque suscipit, vehicula libero et, posuere erat. Etiam pulvinar euismod massa, vel mollis neque tincidunt at

By | 2017-05-25T20:48:45+00:00 Μάιος 22nd, 2017|Blog|